Голосування

Які показники якості виховної діяльності є спільними для навчальних закладів усіх рівнів акредитації?





Новини

УВАГА!!! Рекомендації Головного санітарного лікаря України

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Середа, 27 травня 2020, 12:52 Написав Administrator Середа, 27 травня 2020, 12:47

Головний санітарний лікар України Віктор Ляшко дав рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів при проведенні зовнішнього незалежного оцінювання, єдиного вступного іспиту та єдиного фахового вступного випробування в період карантину в зв’язку поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19) у  2020 році.

Про це йдеться в  постанові Головного санітарного лікаря України №24 від 21 травня 2020  року опублікованій на сайті Міністерства охорони здоров'я України. Детальніше.

 

 


   

УВАГА!!! Розклад телеуроків для 5-11 класів на 18-22 травня

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Вівторок, 19 травня 2020, 09:22 Написав Administrator Неділя, 17 травня 2020, 09:13

 

Оприлюднено розклад відеоуроків у межах проєкту Всеукраїнська школа онлайн на 7-й тиждень. Його опублікували на fb-сторінці МОН.

 

   

УВАГА!!! COVID-19: уроки для учнів 6-10 класів

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Четвер, 14 травня 2020, 10:09 Написав Administrator Четвер, 14 травня 2020, 10:03

 

Уроки розроблено ГО “Смарт освіта” з Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні. Детальніше.

 

 


 

   

УВАГА!!! Результати дослідження стану реалізації дистанційного навчання в Україні

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Середа, 13 травня 2020, 09:51 Написав Administrator Середа, 13 травня 2020, 09:35


Команда Центру інноваційної освіти "Про.Світ" провела глибоке дослідження стану реалізації дистанційної освіти в Україні в період березня-квітня 2020 року. Анонімну анкету заповнило 5410 респондентів з 24 областей України. Деякі шкільні команди виявилися більш задоволеними умовами своєї роботи. Як виявилось, ця задоволеність тісно пов'язана з наявністю системної комунікації та чіткого алгоритму дій на рівні школи. Таким навчальним закладам частіше вдається залучити учнів різного віку в навчальний процес дистанційно й правильно розподілити навантаження на всіх його учасників. У дослідженні  зведено відповіді на 42 питання в графіки та зроблено висновки, надано рекомендації для освітян.

Детальніше: http://prosvitcenter.org/doslidzhennia-dystanciynoyi-osvity-2020

Команда "Про.Світ" поділилась отриманими результатами з представниками Міністерства освіти і науки України та профільним комітетом Верховної Ради України. Є сподівання, що подібні дослідження допоможуть побудувати злагоджену взаємодію й реагувати на виклики дистанційного навчання відповідно до потреб всіх учасників процесу.


   

УВАГА!!! Розклад телеуроків на 12-15 травня

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Понеділок, 11 травня 2020, 09:10

 

Оприлюднено розклад відеоуроків у межах проєкту Всеукраїнська школа онлайн на 6-й тиждень. Його опублікували на fb-сторінці МОН.

 

 

 

   

УВАГА!!! Посібник для закладів освіти "Організація дистанційного навчання"

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Четвер, 07 травня 2020, 09:42 Написав Administrator Четвер, 07 травня 2020, 09:30

 

ГО “Смарт освіта” спільно з Міністерством освіти і науки України розробили посібник із методичними рекомендаціями для початкової, основної та старшої шкіл щодо дистанційного навчання. Посібник доступний за цим посиланням .

У ньому розповідається про таке:

  • перехід на дистанційне навчання – з чого почати;
  • як обрати платформи та створити комунікативний простір;
  • як скласти розклад;
  • як налаштувати режим роботи вчителів;
  • як налагодити зворотний зв’язок з учнями;
  • як оцінювати учнів під час карантину;
  • академічна доброчесність та запобігання списуванню в дистанційному навчанні.

Також тут є огляд основних інструментів для організації дистанційного навчання.

Методичка розділена на дві частини:

  • загальні принципи та інструменти дистанційного навчання (взаємодія між учителями, учнями і батьками, академічна доброчеснсть, огляд вебресурсів і рекомендації для роботи з ними);
  • методи дистанційного навчання школярів різного віку (режими дистанційного навчання і розклад уроків, мотивація учнів, оцінювання та контроль, зворотний зв’язок, дистанційне навчання дітей з ООП і т.д.).

Водночас МОН оновлює положення про дистанційне навчання. Як розповідають у відомстві, в його основу ляже досвід карантину через COVID-19.

 

 

 

 

   

УВАГА!!! Овітній серіал про кібербулінг для підлітків

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Середа, 06 травня 2020, 08:52

Міністерство цифрової трансформації України у партнерстві з ЮНІСЕФ розробило освітній серіал про кібербулінг для підлітків. Безкоштовно подивитися його можна за цим посиланням.

Серіал складається з чотирьох серій по 4-5 хвилин та розповідає про таке:

  • який вигляд має кібербулінг;
  • які причини та потенційні наслідки кібербулінгу;
  • як припинити кібербулінг;
  • що робити, якщо хтось із друзів став жертвою кібербулінгу.

У відео показують як:

  • правильно реагувати на кібербулінг;
  • протистояти хейту та тролінгу;
  • допомогти друзям-жертвам кібербулінгу;
  • припинити кібербулінг;
  • зупинити цькування.

   

УВАГА!!! Громадське обговорення професійного стандарту“Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти” та “Вчитель закладу загальної середньої освіти”

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Середа, 06 травня 2020, 08:44

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення професійний стандарт “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти” та “Вчитель закладу загальної середньої освіти”. Документ розмістили на сайті МОН.

Проєкт нового стандарту містить вимоги для вчителів початкової школи та вчителів-предметників, які забезпечують здобуття базової та профільної середньої освіти і створений на основі компетентнісного підходу.

У його створенні брали участь вчителі та керівники шкіл, науково-педагогічні працівники, науковці, громадські організації та міжнародні експерти.

 

 


   

Сторінка 2 з 141