Голосування

Які показники якості виховної діяльності є спільними для навчальних закладів усіх рівнів акредитації?





Новини

УВАГА!!! Відеотрансляція про роботу в інклюзивному класі – поставте свої запитання

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator П'ятниця, 06 березня 2020, 09:16

Сайт НУШ проведе трансляцію з Ольгою Маліковою, на якій вона відповість на запитання щодо роботи в інклюзивному класі.

Трансляція відбудеться 11 березня о 19:00 на fb-сторінці сайту НУШ.

Поставити свої запитання можна у цій формі. Запитання можуть бути щодо роботи з дітьми з аутизмом, корекції поведінкових проблем або роботи асистента вчителя та його взаємодії з учителем, батьками та іншими спеціалістами з команди супроводу.

Ольга Малікова – виконавча директорка Української асоціації поведінкових аналітиків, асистентка вчителя в київській школі №58. Також була спікеркою форуму “Навчання без перешкод: як зробити українські школи інклюзивними”.

 


   

МОН розробило новий освітній стандарт для 5-9 класів

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Четвер, 05 березня 2020, 10:08

Міністерство освіти і науки винесло на громадське обговорення проєкт Державного стандарту базової середньої освіти. Про це повідомили на сайті міністерства.

Документ встановлює вимоги до компетентностей, якими мають оволодіти учні середньої школи (5-9 класи). До таких компетентностей належать:

  • математична;
  • екологічна;
  • інформаційно-комунікаційна;
  • культурна;
  • вільне володіння державною мовою;
  • здатність спілкуватися рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами;
  • компетентності у галузі природничих наук, техніки і технологій;
  • інноваційність;
  • навчання впродовж життя;
  • громадянські та соціальні компетентності, пов’язані з ідеями демократії, моралі, справедливості, рівності, свободи, прав людини, добробуту та здорового способу життя, нетерпимості до проявів корупції;
  • підприємливість та фінансова грамотність.

Також на основі стандарту розробляють типові та інші освітні програми. Додатково до загальних результатів проєкт містить конкретні результати навчання та індикатори оцінювання.

Змістове наповнення освітніх галузей представлено через “ядро змісту”, яке окреслює коло обов’язкових для засвоєння понять, але буде розширено на рівні модельних навчальних програм.

За проєктом, в освітніх галузях не визначені навчальні предмети. Це дозволить розробити кілька типових навчальних планів як складових типової освітньої програми, з різними варіантами вивчення освітніх галузей (через окремі предмети та інтегровані курси). Школи зможуть обирати один із запропонованих планів або розробляти свій.

Документ уже виносили на громадське обговорення, проте колегія МОН відправила його на доопрацювання.

Ознайомитись з проєктом стандарту можна за посиланням

 

 


   

УВАГА!!! Безкоштовний курс “З учнями про освіту та кар’єру”

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Понеділок, 02 березня 2020, 10:23

На сайті студії онлайн-освіти EdEra 3 березня стартує безкоштовний курс “З учнями про освіту та кар’єру”. Зареєструватись на навчання можна за цим посиланням.

Онлайн-курс розрахований на вчителів старших класів, класних керівників, соціальних педагогів, шкільних психологів та батьків.

Курс розповідає про:

  • що таке освітнє та кар’єрне консультування та які інструменти для цього існують;
  • які є можливості для професійної та вищої освіти в Україні та за кордоном, а також для неформальної освіти.

Навчання складатиметься з чотирьох модулів:

  • Модуль 1. Консультування учнів та учениць щодо самопізнання, визначення кар’єрної та освітньої траєкторії;
  • Модуль 2. Консультування щодо вибору професійної освіти;
  • Модуль 3. Консультування щодо вибору вищої освіти;
  • Модуль 3. Консультування щодо неформальних освітніх можливостей

 

 

   

УВАГА!!! Конкурс для активних колективів шкіл

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Понеділок, 10 лютого 2020, 09:47

Заклади освіти запрошують взяти участь у проєкті “Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність”. Зареєструватись на участь можна до 25 лютого за цим посиланням.

Можливості для учасників проєкту:

  • долучитися до спільноти з 400 прогресивних шкіл та однодумців (понад тисяча вчителів);
  • пройти безкоштовне навчання з інфомедійної грамотності та методик її викладання на уроках (формат навчання змішаний: онлайн та очні тренінги, сесії, зустрічі);
  • отримати доступ до електронних навчально-методичних матеріалів з вашого предмету (конспекти уроків, презентації та роздатковий матеріал), розроблених за методикою IREX;
  • мати можливість спілкуватися зі своїми колегами і брати участь в інших заходах чи конкурсах, оголошених у межах проєкту.

Участь можуть взяти колективи вчителів, які викладають історію, українську мову та літературу або мистецтво. Перевагу надаватимуть учителям, які у 2020/2021 навчальному році викладатимуть історію у 8-10 класах, українську мову та літературу – 8-9 класах,  мистецтво – 9 класі.

Детальніше про проєкт та умови участі дивіться тут


   

УВАГА!!! Конкурс дитячого читання "Книгоманія"

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Четвер, 06 лютого 2020, 09:02

Громадська організація “Форум видавців” розпочала конкурс дитячого читання “Книгоманія”. Зареєструватись для участі школи можуть тут.

Учасниками конкурсу можуть стати учні 6-7 класів, читачі сільських, сімейних, дитячих і юнацьких бібліотек в областях (у тому числі читачі бібліотек ОТГ, міських бібліотек для дітей та юнацтва).

Для учасників конкурсу створена fb-група. У спільноті діти можуть обмінюватись відгуками на прочитані книги, світлинами та публікаціями про перебіг “Книгоманії”.

У школи та бібліотеки до переможців приїдуть українські дитячі письменники.

Детальніше про конкурс можна прочитати тут.

 

 


   

В Україні запустили безкоштовну шкільну медіаплатформу Youth MediaLab

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Четвер, 06 лютого 2020, 09:00

В Україні запустили безкоштовну шкільну медіаплатформу Youth MediaLab. Зареєструватись на платформі можна тут, повідомили на fb-сторінці проєкту.

Youth MediaLab - це єдиний мультимедійний молодіжний простір, де шкільні медіа зможуть створювати власний  цифровий контент і ділитися ним з однодумцями – лайкати,  коментувати, вчитись одне в одного. – пояснюють творці проєкту.

Також на платформі є лекції та статті від відомих журналістів і блогерів, база лайфхаків та проводять конкурси.

 


   

Розпочалася реєстрація на ЗНО - 2020

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Вівторок, 04 лютого 2020, 16:32

3 лютого розпочалась реєстрація учасників зовнішнього незалежного оцінювання 2020 року. Зареєструватись можна за цим посиланням.

Щоб зареєструватись онлайн, потрібно:

  • створити реєстраційну картку;
  • підготувати дві фотокартки розміром 3×4, що відповідають досягнутому віку;
  • зробити копію паспорта (сторінки з фотокарткою, прізвищем, ім’ям та по батькові);
  • згодом треба сформувати комплект реєстраційних документів та подати його особі, відповідальній за реєстрацію в закладі освіти, в якому навчається учень/студент.

Випускники минулих років зможуть зареєструватися самостійно і надіслати комплект реєстраційних документів до відповідного регіонального центру.

Дивіться також рекомендації до реєстрації на ЗНО

 

 

   

2020 -2021 навчальний рік оголошено Роком математичної освіти

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Понеділок, 03 лютого 2020, 14:13 Написав Administrator Понеділок, 03 лютого 2020, 14:08

 

Президент України підписав Указ про оголошення 2020/2021 навчального року Роком математичної освіти. Документ глава держави підписав 30 січня.

Зокрема указ передбачає:

 

  • упровадження у навчання сучасних практико-орієнтованих засад, у тому числі з використанням ресурсів PISA, підвищення якості навчально-методичного забезпечення вивчення математики, зокрема підручників та навчальних посібників з математики;
  • розроблення електронних навчальних ресурсів, спрямованих на розвиток математичної компетентності учнів, застосування математичних інструментів для розв’язання ігрових та стратегічних задач різного рівня складності;
  • створення умов для забезпечення сучасного рівня викладання математичних дисциплін, зокрема із застосуванням ефективних технологій формування та розвитку математичної компетентності учнів з урахуванням найкращих вітчизняних та міжнародних практик, вивчення та впровадження досвіду держав, які демонструють високі показники з математичної компетентності за результатами міжнародного дослідження якості освіти PISA;
  • забезпечення належної організації запровадження з 2021 року обов’язкового зовнішнього незалежного оцінювання з математики тощо.

 

 

 

 

   

Сторінка 7 з 142