Голосування

Які показники якості виховної діяльності є спільними для навчальних закладів усіх рівнів акредитації?





Новини

НАВЧАЛЬНІ МАТЕРІАЛИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ РОБОТИ З ПЕРШОКЛАСНИКАМИ В АДАПТАЦІЙНИЙ ПЕРІОД

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Понеділок, 10 вересня 2018, 09:35 Написав Administrator Понеділок, 10 вересня 2018, 09:13

Відповідно до наказу МОН від 20.08.2018 р. №924 «Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періоду для учнів першого класу у Новій українській школі»  на сайті МОН розміщено навчальні матеріали для роботи з першокласниками в адаптаційний період. Детальніше.

 

 

 

   

Увага!!! Методичні посібники з використання конструкторів LEGO та методики “Шість цеглинок” у початковій школі

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Понеділок, 10 вересня 2018, 08:48

Міністерство освіти і науки України опублікувало методичні посібники з використання конструкторів LEGO та методики “Шість цеглинок” у початковій школі.

Книжки доступні за цим посиланням.

 

“Цей посібник містить вправи та ігри, спрямовані на формування ключових компетентностей у дітей початкової школи. Вправи та завдання посібника можна легко інтегрувати в освітній процес початкової школи, оскільки вони ґрунтуються на діяльнісному та ігровому підходах“, – зазначено в анотації до посібника “Гра по-новому, навчання по-іншому”.

 

 


   

Методична нарада заступників директорів з навчально – виховної роботи закладів освіти Верхньодніпровського району

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Четвер, 06 вересня 2018, 17:55 Написав Administrator Четвер, 06 вересня 2018, 11:36

06 вересня 2018 року у актовій залі відділу освіти Верхньодніпровської райдержадміністрації  відбулася методична нарада заступників директорів з навчально – виховної роботи закладів освіти Верхньодніпровського району під головуванням завідуючої РМК Цимбаліст К.В.

Методичну нараду підготували методисти РМК: Привалова Л.І., Коваль І.Г., Марковська Т.М., Толочок Т.М.

За порядком денним наради були обговорені наступні питання: про додатковий відбір підручників для 5-х, 10-х класів; про реєстрацію на курси заступників директорів з навчально-виховної роботи згідно з Концепцією «НУШ»; про реєстрацію на курси -2019; про підготовку матеріалів претендентів на нагородження Верхньодніпровською районною педагогічною премією; про надання пропозицій щодо критеріїв визначення переможців районних конкурсів «Учень року», «Випускник року»; про підготовку та видачу документів державного зразка; про впровадження інклюзивної форми навчання в ЗЗСО; про спільні заходи РМК та закладів освіти.

Матеріали наради.

 

 

 

 

   

Серпнева конференція педагогічних працівників Верхньодніпровського району

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Привалова Л.І., методист РМК Понеділок, 03 вересня 2018, 10:13

30 серпня 2018 року у актовій залі Верхньодніпровської райдержадміністрації відбулася щорічна серпнева конференція педагогічних працівників Верхньодніпровського району під головуванням начальника відділу освіти Верхньодніпровської райдержадміністрації Ходос Наталії  Феодосіївни.

У заході взяли участь голова Верхньодніпровської райдержадміністрації Ковальчук Олег Борисович, перший заступник голови Верхньодніпровської райдержадміністрації Шуть Володимир Васильович, заступник голови Верхньодніпровської районної ради Якименко Сергій Васильович, голова Верхньодніпровської районної організації Профспілки працівників освіти і науки України Карлаш Лариса Борисівна, методисти районного методичного кабінету, керівники закладів загальної середньої освіти, директори закладів дошкільної освіти, голови профспілкових комітетів закладів освіти, представники батьківської громадськості, голови сільських, селищних та міських рад.

На обговорення педагогічної конференції було винесено питання про  Нову українську школу на Верхньодніпровщині: нові завдання та нові можливості.

 

Начальник відділу освіти Верхньодніпровської райдержадміністрації Ходос Наталія  Феодосіївна привітала учасників конференції з початком нового навчального року і наголосила: «Нова українська школа – це освіта нових сенсів, дитиноцентризму і поваги до кожної людини. НУШ – це цікава, практикоорієнтована, безпечна і дружня до дитини школа. А для батьків вона – відкрита, чесна і націлена на співпрацю».

В обговоренні питання взяли участь Смакота Наталія Георгіївна, директор комунального закладу «Верхівцевська середня загальноосвітня школа №2 І-ІІІ ст.», Стьожка Оксана Володимирівна, заступник завідувача Дніпровокам’янської філії  КЗ «Ганнівський НВК«СЗШ-ДНЗ», Потєряйко Віта Григорівна, директор комунального закладу дошкільної освіти №1 “Чайка” Верхньодніпровської міської ради, Глоба Тетяна Федорівна, голова Боровківської сільської ради, Харламова Оксана Анатоліївна, представник батьківської громадськості КЗ “Верхньодніпровська СЗШ№5 І-ІІІ ст.”, Лугова Яна Миколаївна, вчитель початкових класів комунального закладу «Новомиколаївська середня загальноосвітня школа №1 І-ІІІ ст.», Карлаш Лариса Борисівна, голова Верхньодніпровської районної організації Профспілки працівників освіти і науки України.

Детальніше у матеріалах

 

 

 

 

   

Старт Нової української школи : новий учитель

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на Четвер, 30 серпня 2018, 15:42 Написав Administrator Середа, 29 серпня 2018, 14:36

29 серпня 2018 року на базі КЗ “Верхньодніпровська СЗШ№5 І-ІІІ ст.” відбулася методична сесія вчителів - предметників, яку підготували та провели методисти РМК та досвідчені вчителі закладів загальної середньої освіти. Методичний захід проведено у форматі EdCamp.

Відкрили захід  автори спільного проекту районного методичного кабінету та вчителів української мови і літератури закладів освіти «Фотографія, що оживає».

Про події на методичній сесії у фоторепортажі

 

 

 

 

   

УВАГА!!! Запроваджено свідоцтво досягнень для учнів 1 класів

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Вівторок, 28 серпня 2018, 08:44

 

Міністерство освіти і науки запровадило свідоцтво досягнень для учнів 1 класів. Про це йдеться у наказі №924 від 20 серпня.

“Оцінювання результатів навчання та особистих досягнень учнів у першому класі має формувальний характер, здійснюється вербально, на суб’єктних засадах, що передбачає активне залучення учнів до самоконтролю і самооцінювання, – зазначено в нових рекомендаціях щодо оцінювання учнів першого класу.

 

 

 

 

   

УВАГА!! ! Опубліковано матеріали Всеукраїнської серпневої конференції педагогічних працівників

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Administrator Понеділок, 27 серпня 2018, 14:45

Міністерство освіти і науки опублікувало матеріали Серпневої конференцієї, яка присвячена старту Нової української школи.

Матеріали доступні на сайті МОН.

 

 

 

   

УВАГА!!! Затверджено професійний стандарт вчителя початкових класів

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Останнє оновлення на П'ятниця, 17 серпня 2018, 09:06 Написав Administrator П'ятниця, 17 серпня 2018, 09:03

Міністерством соціальної політики затверджений професійний стандарт «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти». Документ визначає загальну інформацію про стандарт, навчання та професійний розвиток вчителя, а також конкретний перелік його функцій.

Загалом професійний стандарт визначає, що вчитель початкових класів має виконувати вісім основних функцій, до яких належать: планування і здійснення освітнього процесу, забезпечення і підтримка навчання, виховання і розвитку учнів, створення освітнього середовища, рефлексія та професійний саморозвиток, проведення педагогічних досліджень, надання методичної допомоги колегам з питань навчання, розвитку, виховання й соціалізації учнів початкових класів закладу загальної середньої освіти. Також вчитель початкових класів має узагальнювати власний педагогічний досвід і презентувати його педагогічній спільноті та оцінювати результати роботи вчителів початкових класів школи.

За словами міністра освіти Лілії Гриневич, новим стандартом конкретизовано професійні компетентності, знання, вміння та навички, якими має володіти педагог, виконуючи кожну з покладених на нього функцій.

 

 

 

 

   

Сторінка 5 з 117