Голосування

Які показники якості виховної діяльності є спільними для навчальних закладів усіх рівнів акредитації?





Ганнівський освітній округ

Положення про Ганнівський освітній округ

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Голик Н.В. Четвер, 05 вересня 2013, 17:06

Завантажити

 

Структурна модель Ганнівського освітнього округу

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Голик Н.В. Четвер, 05 вересня 2013, 17:00

Ганнівський освітній округ діє на підставі угоди про спільну освітню діяльність і у своїй роботі керується Положенням про освітній округ.

До складу округу входять:

№ зп

Суб’єкт округу

Адреса розташування

Керівник

Контактні телефони

1.

КЗ «Ганнівський НВК»

51620 Дніпропетровська Верхньодніпровський р-н,

с.Ганнівка, вул.Янцева,59/а

Василюк Тетяна Іванівна

74-1-16; 74-1-84

2.

КЗ «Дніпровокамянська СЗШ І-ІІІ ст..»

51612 Дніпропетровська Верхньодніпровський р-н, с.Дніпровокам’янка,вул..Шкільна 1

Довженко Ірина Василівна

97-1-17

3.

КЗ «Правобережненська СЗШ І-ІІІ ст..»

51613 Дніпропетровська Верхньодніпровський р-н, с..Правобережне,

в. Г.Прокоф’євої,17

Чутро Ірина Володимирівна

93-2-37

Для ефективного управління округом та забезпечення координації його діяльності утворено раду округу, до якої увійшли керівники суб’єктів округу, представники відділу освіти, батьківської громадськості, а саме:

№ зп

Прізвище, ім’я, по батькові

Місце роботи та посада

Функції

Контактний телефон

1.

Василюк Тетяна Іванівна

КЗ «Верхівцевський НВК», директор

Голова ради

2.

Чутро І.В.

директор навчального закладу

Заступник голови ради

3

Голик Наталя Віталіївна

відділ освіти

Секретар ради

4

Довженко Ірина Василівна

директор навчального закладу

Радою округу здійснено аналіз освітньої галузі в окрузі:

Транспортне сполучення суб’єктів округу

Можливості (сильні сторони)

Слабкі сторони(загрози)

Наявність трьох шкільних автобусів

Незадовільний стан доріг та великі витрати на утримання автотранспорту

Здатність забезпечити підвіз учнів та вчителів,  а також можливість здійснення екскурсій, взаємодії між суб’єктами округу

При технічних несправностях збій у системі підвозу.

Складність розробки маршрутів, які б задовольняли побажання усіх суб’єктів округу.

Перспективи (це можливо)

Навчально-матеріальна база округу

Сильні сторони (можливості)

Слабкі сторони (загрози)

Потужна навчально-матеріальна база опорного навчального закладу.

Наявність в окрузі СЗШ І-ІІІ ступенів з достатньою навчально-матеріальною базою.

Відсутність кабінетів хімії, фізики, біології, комп’ютерної техніки  у більшості суб’єктів округу.

Складність в організації надання навчально-матеріальної бази іншим суб’єктам округу

Можна забезпечити доступ учасників навчально-виховного процесу до бази навчальних закладів, що володіють сильною навчально-матеріальною базою.

Проблеми в оптимальному розподілі ресурсів опорного навчального закладу.

Складність розробки розкладу занять між навчальними закладами округу.

Перспективи (це можливо)

Навчально-виховний процес

Сильні сторони (можливості)

Слабкі сторони (загрози)

Досвід педагогічних кадрів та база опорного навчального закладу.

Низькі показники наповнюваності класів у сільських навчальних закладах округу.

Хороші можливості для здійснення допрофільного та профільного навчання на базі опорного навчального закладу

Відтік учнів 9-х класів та неможливість сформувати профільні класи

Перспективи (це можливо)

Мережа

Сильні сторони (можливості)

Слабкі сторони (загрози)

Стабільність демографічної ситуації на найближчі роки.

Транспортне забезпечення.

Наявність навчальних закладів, які потребують пониження у ступені через низьку наповнюваність та слабку навчально-матеріальну базу.

Перспективи (це можливо)

Кадрове забезпечення (педкадри та їх професійний розвиток)

Сильні сторони (можливості)

Слабкі сторони (загрози)

Навчальні заклади забезпечені педагогічними кадрами.

Через малокомплектність шкіл округу в деяких закладах окремі предмети читаються нефахівцями.

Організація методичної роботи на рівні округу.

Збільшення часу методичної роботи над внутрішньошкільним підвищенням кваліфікації.

Без належної оплати робота може перетворитись у формальність

Перспективи (це можливо)

Дошкільне виховання

Сильні сторони (можливості)

Слабкі сторони (загрози)

На базі Ганнівського НВК відкрито дві дошкільні групи для дітей 4-5 річного віку, до яких довозять дітей з усіх населених пунктів округу.

Діти молодшого шкільного віку охоплені соціально-педагогічним патронатом.

Дошкільні групи перенаповнені і потребують кращого навчально-ігрового забезпечення.

Охоплення дошкільним вихованням дітей за умови добудови та покращення матеріальної бази опорного навчального закладу.

Довіз дітей до дошкільної установи становить певний ризик та загрозу життю і здоров’ю дітей.

Перспективи (це можливо)

   

Допрофільна підготовка на базі Ганнівського освітнього округу

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Написав Голик Н.В. Четвер, 05 вересня 2013, 16:53

Напрям профілізації

Профілі

Ресурсний центр допрофільної підготовки

Курси за вибором за навчальними планами

(8 клас – 3,5 год

9 клас – 1,5 год)

Позаурочна діяльність

(гуртки опорного закладу)

Курси за вибором профорієнтаційної спрямованості

8 клас

«Психологічні основи

профорієнтації» (0,5 год)

9 клас

«Основи вибору професії»(0,5 год)

природничо-математичний

фізичний

8 клас

«поетика»

«практикум з правопису української мови»

9 клас

« практикум з правопису української мови»

8 клас

«фізика в авіації та космонавтиці» (1год)

«Історія рідного краю»

суспільно-гуманітарний

Економічний

«Поглиблене вивчення шкільного курсу математики»

8 клас

«Основи споживчих знань»

(0,5 год)

«Основи інформатики»

(1 год)

технологічний

Інформаційно-технологічний

8 клас

«Креслення» (0,5 год)

Комп’ютерна графіка

художньо-естетичний

Художньо-естетичний

«Світ мистецтва»

Вокальна студія «Світанок»

спортивний

Спортивний

Студія

спортивного танцю

заняття з плавання

Волейбол

Футбол

Тхеквандо