Голосування

Які показники якості виховної діяльності є спільними для навчальних закладів усіх рівнів акредитації?





Освітня галузь району

Увага! Відкрито в новому вікні. PDFДрукe-mail

Верхньодніпровський район

 

Герб Верхньодніпровського району

Верхньодніпро́вський райо́н — район в північно-західній частині Дніпропетровської області України, розташований на правому березі Дніпра.


Приміщення відділу освіти

 

Освітню галузь району складають:

  • середні загальноосвітні навчальні заклади – 16:
    • з них 1 опорний  з 3 філіями
    • 3 НСЗШ
    • 2 НВК
    • 1 спеціалізований
  • заклади позашкільної освіти - 5
  • дошкільні навчальні заклади – 18
  • ПТНЗ -1
  • спеціальний навчально-реабілітаційний центр -1
  • аграрний коледж – 1

Пріоритетні напрямки діяльності відділу освіти та РМК на 2016-2017 н.р.:

забезпечення стовідсоткового охоплення дітей шостого року життя дошкільною освітою, у тому числі шляхом урізноманітнення моделей організації дошкільної освіти;

забезпечення наступності дошкільної та шкільної освіти за рахунок усіх форм інтеграції освітньої діяльності на даних рівнях, особливу увагу звернути на перехідний період від дошкільної до початкової освіти;

забезпечення на рівні кожного навчального закладу системи заходів щодо реалізації нового змісту початкової освіти;

забезпечення функціонування опорної школи та філій для раціональної концентрації та ефективного використання матеріальних, фінансових, кадрових ресурсів району;

забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних працівників, зокрема, керівників та учителів опорної школи, учителів початкових класів та педагогічних працівників загальноосвітніх навчальних закладів, які працюють з учнями з особливими освітніми потребами;

забезпечення функціонування єдиного віртуального освітнього простору на рівні району на основі формування мережних форм інформаційного обміну та підвищення кваліфікації педагогів;

упровадження дистанційного навчання  на основі ресурсів платформи Moodle;

спрямування зусиль на подальшу реалізацію положень Концепції національно-патріотичного виховання учнів, формування активної громадянської позиції та толерантності молодого покоління;

посилення та  урізноманітнення  форм і методів національно-патріотичного виховання дітей та молоді, активне залучення до цього органів учнівського самоврядування  та громадських організацій, забезпечення організації та проведення Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл" ("Джура").

налагодження міжвідомчої взаємодії  щодо проведення  профілактичної роботи з питань запобігання протиправній поведінці, алкогольній та наркотичній залежності дітей, учнівської молоді;

забезпечення практичної переорієнтації навчально-виховного процесу на засадах дитино центризму, особистісної орієнтації, компетентнісного підходу.